Verificati starea comenzii

Daca v-ati creat un cont pe pagina noastra, puteti verifica starea comenzii dvs. la https://bolero.ro/contul-meu/. Daca nu aveti inca un cont, creati-va unul (utilizand acelasi link). Aveti grija sa utilizati aceeasi adresa de e-mail pe care primiti confirmarea comenzilor.

Verificati-va e-mailul

Dupa expedierea comenzii, veti primi un e-mail cu codul de urmarire a comenzii. Nu ati primit e-mailul sau codul de urmarire nu functioneaza? Va rugam sa ne trimiteti un e-mail la contact@bolero.ro De asemenea, verificati in directorul Spam pentru a va asigura ca e-mailurile nu sunt considerate mesaje nesolicitate.

Cand se expediaza comanda?

Comenzile plasate in zilele lucratoare inainte de ora 12:00 sunt livrate in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile plasate dupa ora 12:00 sau in zile nelucratoare sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare. Zilele lucratoare sunt luni-vineri.

Cat dureaza pana cand ajunge comanda?

Termenul de livrare este de maxim 72 de ore de la momentul plasarii comenzii, aplicabil doar pentru comenzile efectuate in intervalul Luni – Vineri.

Taxe de expeditie

Pentru metoda de plata ramburs, exista o taxa suplimentara de 5 lei, care va fi adaugata la valoarea totala a comenzii dumneavoastra. Aceasta taxa de ramburs este necesara pentru a acoperi costurile si serviciile implicate in procesul de livrare si incasare a platii la adresa dumneavoastra.

Atentie! Comenzile plasate in Weekend intra in procesare in ziua de luni. Echipa BOLERO nu proceseaza comenzi in weekend.