Verificati starea comenzii

Daca v-ati creat un cont pe pagina noastra, puteti verifica starea comenzii dvs. la https://bolero.ro/contul-meu/. Daca nu aveti inca un cont, creati-va unul (utilizand acelasi link). Aveti grija sa utilizati aceeasi adresa de e-mail pe care primiti confirmarea comenzilor.

Verificati-va e-mailul

Dupa expedierea comenzii, veti primi un e-mail cu codul de urmarire a comenzii. Nu ati primit e-mailul sau codul de urmarire nu functioneaza? Va rugam sa ne trimiteti un e-mail la contact@bolero.ro De asemenea, verificati in directorul Spam pentru a va asigura ca e-mailurile nu sunt considerate mesaje nesolicitate.

Cand se expediaza comanda?

Comenzile plasate in zilele lucratoare inainte de ora 12:00 sunt livrate in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile plasate dupa ora 12:00 sau in zile nelucratoare sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare. Zilele lucratoare sunt luni-vineri.

Cat dureaza pana cand ajunge comanda?

Termenul de livrare este de maxim 72 de ore de la momentul plasarii comenzii, aplicabil doar pentru comenzile efectuate in intervalul Luni – Vineri.

Taxe de expeditie

Pentru metoda de plata ramburs, exista o taxa suplimentara de 5 lei, care va fi adaugata la valoarea totala a comenzii dumneavoastra. Aceasta taxa de ramburs este necesara pentru a acoperi costurile si serviciile implicate in procesul de livrare si incasare a platii la adresa dumneavoastra.

Atentie! Comenzile plasate in Weekend intra in procesare in ziua de luni. Echipa BOLERO nu proceseaza comenzi in weekend.

Suntem plecati!

In perioada ce urmeaza

26 aprilie – 07 mai

nu o sa preluam comenzi, reluam activitatea cand revenim.

 

Multumim!