Aveti dreptul de a anula si returna comanda (sau o parte a acesteia), fara a fi necesar sa va justificati decizia.
Returnarea comenzii
In cazul in care decideti sa returnati orice produs achizitionat din magazinul nostru, este necesar sa ne informati in acest sens in termen de 14 zile de la primirea produsului respectiv. In cazul in care a 14-a zi este o zi nelucratoare, aveti la dispozitie urmatoarea zi lucratoare pentru a ne aduce la cunostinta decizia dvs.
Va rugam sa trimiteti un e-mail la contact@bolero.ro prin care sa ne informati cu privire la faptul ca ati decis returnarea comenzii. Pentru aceasta, fie puteti completa si anexa la e-mailul dvs. formularul nostru de retur (pe care il puteti solicita prin e-mail), fie puteti mentiona direct in e-mail urmatoarele informatii:
- Articolul(-ele) pe care doriti sa il(le) returnati (mentionati „toate”, in cazul in care doriti sa returnati integral comanda)
- Data comenzii
- Data primirii
- Numele (mentionati numele pe care a fost trimisa comanda).
Dupa primirea confirmarii noastre, aveti la dispozitie 14 zile pentru a ne returna produsul. Nu este necesar ca produsul sa ne parvina in acest interval de 14 zile, in masura in care puteti dovedi ca l-ati expediat in primele 14 zile.
- Va rugam sa returnati comanda la adresa de mai jos.
- La efectuarea returului, va rugam sa solicitati firmei de curierat o confirmare de expediere.
- Va rugam sa returnati produsele in ambalajul original.
Va vom rambursa contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la primirea produselor returnate. Atentionari:
- Va rugam sa aveti in vedere ca in cazul in care produsul returnat face parte dintr-o comanda mai mare, nu rambursam taxa initiala de expeditie.
- Rambursam doar taxa de expeditie standard. Inclusiv in cazul in care ati optat pentru livrare expres, va vom rambursa contravaloarea taxei de expeditie standard.
- Taxa de returnare a coletului nu va fi rambursata. Rambursarea sumelor se va efectua prin aceeasi modalitate prin care ati efectuat plata (de exemplu, fara ca enumerarea sa fie exhaustiva, card de credit, PayPal sau card cadou). Se poate face o exceptie de la aceasta prevedere, in cazul in care ati convenit cu noi efectuarea rambursarii prin alta modalitate.
- Va rugam sa aveti in vedere ca puteti raspunde pentru scaderea valorii produsului, in cazul in care acesta este deteriorat in mod clar ca urmare a neglijentei dvs.
Se poate returna orice articol, in orice conditii?
Pot fi returnate toate produsele intacte, complete, nedeteriorate si nefolosite. Va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
- Pentru a fi returnate, suplimentele trebuie sa nu fie deschise, iar sigiliul sa fie intact, din motive legate de siguranta alimentelor.
- Pot fi returnate doar articolele achizitionate prin intermediul acestui site web. Produsele BOLERO achizitionate de la un alt punct de vanzare trebuie returnate comerciantului respectiv.
Returnarea produselor deteriorate
Va rugam sa returnati comanda la adresa de retur indicata mai jos.
Va rugam sa ne transmiteti confirmarea expeditiei. Puteti face acest lucru prin e-mail la contact@bolero.ro
Dupa primirea comenzii returnate, fie va vom rambursa contravaloarea acesteia, fie va vom trimite un nou colet pentru a inlocui produsele deteriorate, in termen de 2-4 zile lucratoare. In cazul rambursarii, va vom rambursa integral contravaloarea comenzii, inclusiv taxa de retur, in termen de 2 zile lucratoare* de la primirea returului. Zilele lucratoare sunt luni-vineri.
Va rugam sa aveti in vedere ca in cazul in care produsul returnat face parte dintr-o comanda mai mare, nu rambursam taxa initiala de expeditie.
*Va rugam sa luati in calcul faptul ca in functie de banca dvs. si de prestatorul dvs. de servicii de plata, este posibil sa mai dureze cateva zile pana cand suma rambursata va va ajunge efectiv in cont.
Adresa de returnare:
MG NUTRITION SRL
Adresa:Sos. Mangaliei, Nr.61, Bl.Sm3, Sc.B, Et.Parter, Ap.45 Constanta